רכישת מכונות האפייה העודפות שלך

לחברתנו, שבסיסה בבילפלד, אולם תצוגה רחב ידיים בו אנו מציגים מגוון עצום של מכונות מאפה משומשות בשטח של 5000 מ"ר.

רכישת מכונות האפייה העודפות שלך

 

מתכננים לחסל מאפייה ורוצים למכור את המכונות הישנות שלכם? אז Multiback Bakery Technology היא השותף המוכשר שלך. Multiback Bäckereitechnik מתמחה בקנייה ומכירה של מכונות מאפייה משומשות. הודות לידע רב השנים שלנו בתעשייה, אנו יכולים לשקול באופן ריאלי את הערך של המכונות שלך ולהציע לך מחיר הוגן עבור המכונות המשומשות שלך.

 

גלה עוד על השירותים שלנו עכשיו או קבל הערכת עלות עבור ציוד המאפייה שלך ישירות. נשמח גם לפרק ולהוביל את הציוד שלכם - תנו לנו לייעץ לכם ללא התחייבות.

 

פירוק פעולות: אנו קונים את התנורים והמכונות שלך

 

אם יש לחסל חברה, מכירה חוזרת של המכונות היא רק אחת משימות רבות שיש לבצע. מכונות האפייה של Multiback ישמחו לעזור לכם בכך. כמומחה למכונות מאפייה משומשות, אנו מסוגלים להשתלט הן על מכשירים בודדים והן על ציוד מאפייה שלם. כמו כן, נשמח לקבוע לכם מחיר הוגן עבור מכונות מיוחדות.

 

לחברתנו, שבסיסה בבילפלד, אולם תצוגה רחב ידיים בו אנו מציגים מגוון עצום של מכונות מאפה משומשות בשטח של 5000 מ"ר. אולם התצוגה המסונף שלנו הוא נקודת הקשר הראשונה לאופים מכל רחבי גרמניה המחפשים ציוד משומש לעסק שלהם. נשמח גם לקנות את המכונות הישנות שלך. מהתנור ועד ממגורות קמח, מכשירי הכנת בצק ועד להשלמת קווי ייצור, אנו מקבלים כמעט כל מכשיר בהחלפה חלקית.

 

רכישה ופינוי במחירים הוגנים


כמומחים בתעשייה, אנו יודעים בדיוק כמה שוות המכונות הישנות שלך. זה לא משנה אם המכשירים כמעט חדשים או במצב שימוש ממוצע: אנחנו שמחים לקחת את המערכות שלכם בהחלפה חלקית. מכונות ישנות בדרך כלל מוכנות, נבדקות ומנקות על ידינו לפני שאנו מציעים אותן ללקוחותינו כמכונות מאפייה משומשות. בין אם עברו שיפוץ חלקי או שיפוץ מלא: מאפיות מסחריות בכל הגדלים ימצאו את הציוד המתאים במגוון שלנו.

 

זקוקים לעזרה בפירוק והסרה של המערכות שלכם? גם כאן, Multiback Bäckereitechnik לצידך כספק שירות מוכשר. המתקנים המנוסים שלנו ישמחו לקחת על עצמם כל מטלה קרובה ולפעול תמיד לפי הנהלים התפעוליים שלך. הרי אנחנו יודעים בדיוק כמה תכנון עומד מאחורי פירוק חברה. אנשי המקצוע שלנו מלווים את פירוק העסק שלכם ומקבלים על עצמם את הפירוק והפינוי המלאים, על מנת שתוכלו לטפל בעסק השוטף בראש שקט.

 

גלה עכשיו ומכור מכונות מאפה משומשות חיסול מאפייה


בין אם אתם עסק קטן למלאכה, רשת מאפיות או מאפייה תעשייתית: אנחנו איש הקשר שלכם אם אתם מחפשים קונה למכונות מאפייה משומשות. ממיקסר הבצק ועד לפס הייצור השלם, אנו לוקחים מכונות ישנות מכל הסוגים והגדלים בהחלפה חלקית. אם אתם מחפשים ציוד חדש לעסקים, בוודאי תמצאו את מבוקשכם באולם התצוגה המצויד שלנו בבילפלד.

 

צור קשר עכשיו כדי לבקש הצעה לא מחייבת עבור הציוד המשומש שלך. אתה יכול למכור את מכונות האפייה המשומשות הישנות שלך לסוחר מתמחה במחירים טובים ולהשאיר את הפירוק למכונאים המנוסים שלנו. אז שום דבר לא עומד בדרכו לפתרון תפעולי חלק.

multiback

פוסטים קשורים

בטעינה אנא המתן.

מודעות מסווגות עדכניות מהשוק שלנו

בטעינה אנא המתן.